• Next Maxprog online event is scheduled to go live soon!

You can attend the event here: live.maxprog.com
    You can already ask questions on the very same page.

You can also add the event to your calendar by clicking on Add to Calendar
    or click on the YouTube button to subscribe to our channel.
  • Customer ideas and suggestions are our fuel!

To allow you to submit feature requests hassle-free we just created a Feature Request page.
    You can access it here: feedback.maxprog.com/

That page gives you access to all the feature requests that have been submitted so far, and,
    + You can upvote feature requests
    + You can subscribe to feature requests
    + You can check a feature request status

Search results

1. A

Use Bounce Lists in Apple Address Book

Anche io ho lo stesso quesito: sono anni che uso i vostri programmi ed ora vorrei fare pulizia della mia rubrica con i file che salvo da eMail Bounce Handler. Come posso fare? Sono quasi 8.000 contatti da cancellare automaticamente sulla Rubrica. C'è un metodo veloce e sicuro? Grazie mille per...
  2. A

Authentification Error

comunque in conclusione ... niente niente niente. non c'è verso di inviare con regolarità nei server di alice, punto!!!
  3. A

Authentification Error

Beh, come vedi dalla foto, a parte il timing, è come mi stai consigliando. No? Ho capito male?
  4. A

Authentification Error

Massimo, ciao ... (smtp alice) anche io le ho provate tutte (sono anni ormai che uso il programma) ma niente. Ho provato addirittura specificando la porta :587 per esempio ma ad un certo punto si blocca ... ho creato anche nuovi account con gmail e virgilio, nulla ... sono stremato!!! L'unico...